Wychodząc naprzeciw Twoim wymaganiom oraz szanując Twój czas możesz skorzystać w naszym sklepie z darmowych zwrotów paczkomatami Inpost.

Aby tego dokonać należy spełnić warunki:

  • Zrobić zamówienie na naszym sklepie na minimum 199 zł (bez kosztów dostawy).
  • Być klientem indywidualnym (nie kupujesz produktu na firmę)
  • Poinformujesz nas o chęci skorzystania z darmowego zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania paczki.

Zwrotu możesz dokonać na dwa sposoby. Sama zdecyduj jak Ci jest wygodniej.


Sposób 1: Jak zwrócić paczkę za pomocą aplikacji InPost Mobile?

  • Otwórz aplikację InPost Mobile
  • W dolnym menu kliknij ikonkę „Zwróć”
  • Wpisz nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę BONAYS.PL. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, która znajduje się poniżej.
  • Wypełnij formularz zwrotu – poczekaj na potwierdzenie maksymalnie 2 dni robocz
  • Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mai
  • Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę, zabezpiecz paczke tak aby produkty nie uległy zniszczeniu podczas transportu.
  • Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety.
  • Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  • Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją. I już, gotowe! ​​​​​​​


Sposób 2: Nadaj zwrot na SzybkieZwroty.pl!   

  • Wejdź na SzybkieZwroty.pl
  • Z listy dostępnych sklepów wybierz BONAYS.PL, do którego chcesz zwrócić paczkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu.
  • Wypełnij formularz zwrotu poczekaj na potwierdzenie maksymalnie 2 dni robocze
  • Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
  • Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę
  • Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!
  • Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  • Umieść paczkę w skrytce i… gotowe! ​​​​​​​

Jakie możesz wybrać gabaryty, podczas nadawania zwrotu paczki:

 - Gabaryt A - max 8x38x64cm (foliopak lub niski karton)
 - Gabaryt B - max 19x38x64cm (mały karton)
 - Gabaryt C - max 41x38x64cm (karton większych rozmiarów)

Do paczki dołącz koniecznie formularz zwrotu, dzięki któremu będziemy znać numer konta na jaki mamy dokonać zwrotu wpłaty za zamówiony towar. Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj

Pozostałe informacje związane z darmowymi zwrotami w Bonays.pl

1. Od dnia otrzymania przez nas przesyłki mamy 14 dni kalendarzowe na zwrot wpłaty na wskazane przez Ciebie konto.
2. O otrzymaniu przez nas paczki zostaniesz poinformowana mailowo, status na sklepie zostanie zmieniony na ZWROT.
3. O dokonanym przez nas przelewie zwrotnym również zostaniesz poinformowana mailowo. W treści wiadomości będzie informacja za jakie zamówienie jest zwrot oraz na jaką kwotę.
4. Jeżeli nie poinformujesz nas o chęci dokonania zwrotu na nasz koszt , wszystkie koszty związane ze zwrotem ponosi kupujący, tak jak określono w REGULAMINIE sklepu oraz ogólnych informacjach o zwrocie na naszym sklepie.
5. Pamiętaj ! Na jedno zamówienie przysługuje jeden zwrot produktu, dlatego zanim zdecydujesz się na zwrot przemyśl, które produkty chcesz na pewno do nas zwrócić.
6. ABY SKORZYSTAĆ Z TEJ PROMOCJI MUSISZ BYĆ KLIENTEM INDYWIDUALNYM, NIE FIRMOM (Promocja darmowych zwrotów paczkomatami Inpost zostaje wyłączona dla przedsiębiorców oraz od dnia 01.01.2021 dla tzw. PPK, czyli przedsiębiorców na prawach konsumenta)
7. *Darmowe zwroty dotyczą zamówień złożonych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego www.bonays.pl. Promocja nie dotyczy zamówień złożonych przez platformy pośrednie typu Ceneo, Allegro itd.






Nowe Konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło